Wystarczy na adres kontakt@swiadomerodzicielstwo.com przesłać dane adresowe szkoły oraz liczbę potrzebnych przewodników i książek.
Młodzi ludzie w Polsce mają wciąż niewystarczającą wiedzę o życiu seksualnym. W domach od pokoleń nie rozmawia się o antykoncepcji i zapobieganiu ciąży, a niski poziom edukacji seksualnej w szkole nie uległ poprawie – wykazały badania CBOS przeprowadzone w ramach trzech edycji kampanii na Rzecz Świadomego Rodzicielstwa „Kiedy 1+1=3”. W odpowiedzi na nieustanną potrzebę edukacji seksualnej wśród młodzieży w 2011 roku odbyła się już IV edycja kampanii.
W tegorocznej edycji do akcji edukacyjnych odbywających się w ramach Miesiąca Świadomego Rodzicielstwa po raz pierwszy zostały zaangażowane szkoły ponadgimnazjalne.
Uwaga! Materiały wysyłamy do wyczerpania nakładu.

Młodzi ludzie w Polsce mają wciąż niewystarczającą wiedzę o życiu seksualnym. W domach od pokoleń nie rozmawia się o antykoncepcji i zapobieganiu ciąży, a niski poziom edukacji seksualnej w szkole nie uległ poprawie – wykazały badania CBOS przeprowadzone w ramach trzech edycji kampanii na Rzecz Świadomego Rodzicielstwa „Kiedy 1+1=3”. W odpowiedzi na nieustanną potrzebę edukacji seksualnej wśród młodzieży w 2011 roku odbyła się już IV edycja kampanii.
W tegorocznej edycji do akcji edukacyjnych odbywających się w ramach Miesiąca Świadomego Rodzicielstwa po raz pierwszy zostały zaangażowane szkoły ponadgimnazjalne.
Uwaga! Materiały wysyłamy do wyczerpania nakładu.
