
Tężec jest chorobą, o której Europa już niemal zapomniała. Jednak w rozwijających się regionach świata wciąż stanowi ona śmiertelne zagrożenie. Szacuje się, że co roku, z powodu zakażenia bakterią tężca umiera ok. 59 000 dzieci i matek, choć aby temu zapobiec wystarczy szczepienie.
W ramach trwającej od 2006 roku globalnej współpracy Pampers i UNICEF, do tej pory udało się uchronić przed tężcem już 100 milionów kobiet i ich dzieci. Do właśnie zakończonej w Polsce trzeciej edycji akcji mógł przyłączyć się każdy – kupując dowolny produkt Pampers oznaczonych logo UNICEF. Mechanizm jest bardzo prosty: za każdą taką paczkę pieluszek lub chusteczek marka Pampers przekazuje organizacji UNICEF równowartość jednej szczepionki przeciwtężcowej. W tym roku akcję mogli wspierać także polscy internauci – fani profilu Pampers Polska – którzy klikając „Lubię to” przyczyniali się do ufundowania kolejnej szczepionki.



W ramach trwającej od 2006 roku globalnej współpracy Pampers i UNICEF, do tej pory udało się uchronić przed tężcem już 100 milionów kobiet i ich dzieci. Do właśnie zakończonej w Polsce trzeciej edycji akcji mógł przyłączyć się każdy – kupując dowolny produkt Pampers oznaczonych logo UNICEF. Mechanizm jest bardzo prosty: za każdą taką paczkę pieluszek lub chusteczek marka Pampers przekazuje organizacji UNICEF równowartość jednej szczepionki przeciwtężcowej. W tym roku akcję mogli wspierać także polscy internauci – fani profilu Pampers Polska – którzy klikając „Lubię to” przyczyniali się do ufundowania kolejnej szczepionki.


