2010-06-03

Bielizna

Bielizna Kinga w kratkę

Kratka to nie jest jednym wzorem, to całe spektrum różnych deseni i odcieni. Wciąż zaskakuje, intryguje i wzbudza pożądanie. Kratka Burberry jest, obok szkockiej kraty, najbardziej rozpoznawalnym kraciastym wzorem na świecie. Została nawet ogłoszona przez magazyn „Newsweek” jednym ze 100 najbardziej pożądanych obiektów na świecie. Od lat 30-tych kratka podbijała świat. Stała się symbolem klasycznego, angielskiego stylu i jakości na najwyższym poziomie. Płaszcze w modny deseń nosili najsławniejsi – Audrey Hepburn w "Śniadaniu u Tiffany’ego", Ingrid Bergman w „Casablance”. Klasyczna kratka jest czarno-biało-czerwona, na żółto-beżowym tle. To kobiece i zmysłowe połączenie kolorystyczne zdobi model Flamingo z najnowszej kolekcji marki Kinga.



Wielcy projektanci nie pozwalają nam zapomnieć o klasycznym wzorze kratki. Jednak klasyka to za mało. W tym sezonie kratka musi być różnorodna, kolorowa tak jak model Bugsy, który zachwyca idealnym zestawieniem trzech kolorów: bieli, szarości i różu.

"Moda na kratkę cały czas powraca, dlatego zachęcam kobiety do urozmaicenia swojej bieliźnianej garderoby i wprowadzeniu do niej trochę ekstrawagancji". – mówi pani Kinga Lesisz, właścicielka firmy Kinga – jednego z największych w Polsce producentów bielizny.

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar