2010-05-13

Bielizna

Wellman, Rogalska i biustonosze

Światowej klasy specjaliści wprowadzą Polki w arkana sztuki właściwego doboru bielizny, pomogą im przekonać się, że kobiety są piękne niezależnie od wieku i noszonego rozmiaru. Tym razem panie usłyszą to również z ust mężczyzn. Zaproszeni na imprezę panowie powiedzą, jak postrzegają piękno i seksapil. Akcję - już po raz trzeci - organizują Chantelle Paris, światowy ekspert w doborze bielizny oraz miesięcznik „Claudia”.

Dorota Wellman i Marzena Rogalska, ambasadorki akcji, wiedzą, że noszenie gustownej, a przede wszystkim dobrze dopasowanej bielizny to jeden z fundamentów pewności siebie i dobrego samopoczucia kobiety. Dlatego 29 maja przez cały dzień będą zachęcać panie do poddania się bezpłatnemu fittingowi - profesjonalnemu dobraniu właściwego rozmiaru i odpowiedniego modelu biustonosza. W dziesięciu przestronnych, intymnych kabinach panie pod okiem ekspertów Chantelle – w tym gości z Francji udzielających takich porad na całym świecie – będą miały możliwość dobrania idealnego dla siebie biustonosza. Oprócz konsultantek Chantelle, pomocą będą służyć także eksperci miesięcznika „Claudia” i marki Lirene. W rozmowach z Dorotą Wellman i Marzeną Rogalską oraz podczas indywidualnych konsultacji wyjaśnią, jak dobrać bieliznę do konkretnego stroju oraz jak dbać o skórę biustu, by na długo zachowała sprężystość i młody wygląd.

Dorota Wellman i Marzena Rogalska poprowadzą imprezę już po raz trzeci. Panie zaangażowały się w akcję, by promować świadomość wpływu dobrze dopasowanej bielizny nie tylko na dobre samopoczucie kobiet, ale też i na zdrowie. Badania pokazują, że większość kobiet na świecie nosi źle dobrany biustonosz, co może skutkować nie tylko niekorzystnym wyglądem, ale i kłopotami zdrowotnymi - bólami kręgosłupa, a nawet zniekształceniami piersi.

Aby zachęcić Panie do wzięcia udziału w akcji, Dorota Wellman i Marzena Rogalska po raz kolejny zgodziły się na pozowanie w bieliźnie Chantelle do sesji zdjęciowej, którą będzie można znaleźć w czerwcowym numerze miesięcznika „Claudia”.

Udział w imprezie potwierdziło wiele "znanych twarzy" ze świata mody, kina i telewizji – zarówno kobiety, jak i mężczyźni.



Partnerami akcji są CH Złote Tarasy i marka Lirene. Patronat medialny objęły: Radio Złote Przeboje, portal Onet.pl i telewizja TVN Style.

Komentarze (3)

anka (2010-05-24 23:09:28)
80D? czyli musisz mieć sporo pod biustem (90 cm, jak sądzę) i niezbyt do tego duży biust (99-100 cm)
? To by się zgadzało, bo na grubsze dziewczyny z małym biustem Chantelle rozmiary ma, ale bardziej biuściaste czy szczuplutkie nic tam na siebie nie znajdą.
Katinka123 (2010-05-24 09:54:15)
Oj, jak zawsze - coś się u nas dobrego robi to trzeba to zjechać...
Ja się uzależniłam od Chantelle. Całe lata nosiłam 85C a na tej imprezie dwa lata temu okazało sie, że mam rozmiar 80D. Biustonosze nie są tanie, ale leżą genialnie i długo wyglądaja jak nowe. Fajnie, że takie rzeczy sie robi.
anka (2010-05-23 02:19:21)
W Warszawie i innych miastach jest wiele sklepów, gdzie mają o wiele
pełniejszą rozmiarówkę od szantelle (Chantelle brauje połowy rozmiarów!!!) i gdzie nie trzeba "akcji" bo pracują w nich fachowe bra-fitterki (czego o paniach z szantellle powiedzieć się nie da). Wystarczy znaleźć w necie forum Lobby Biuściastych albo "Stanikową mapę świata" i będziemy mieć adresy takich sklepów z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Lublina, Częstochowy, Łodzi, Poznania, Trójmiasta, Łomży i innych miast.
Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar