2010-03-31

Nowinki

W sieci Logoshop

W e-sklepie dostępne są wszystkie produkty z najnowszej kolekcji wiosna/lato 2010 w każdej linii kolorystycznej. Podzielne są one na 2 części: damską i męską. Te z kolei na kategorie (kurtki, bluzy, spodnie, t-shirty, spódnice, koszule, topy, tuniki etc).

Dodatkowym elementem są zakładki przekierowujące bezpośrednio do działów promocji i nowych produktów.

Wszystko to umożliwia szybkie dotarcie do preferowanego działu.

Każdy produkt jest bardzo czytelnie opisany, zawiera niezbędne informacje dotyczące dostępności, kolorystyki, rozmiaru oraz materiału z jakiego został wykonany. Wybierany produkt podpowiada nam także jakie inne możliwości w podobnym stylu ma w swojej ofercie Logoshop.

Na stronie e-sklepu znajdziemy informacje dodatkowe dotyczące wymiany i zwrotu towaru, wyszukiwarkę oraz mapę strony, dzięki której szybko i w łatwy sposób dotrzemy do całej strony.

W związku z otwarciem firma przygotowała liczne promocje, kupony rabatowe i niespodzianki.

Dobrym pomysłem jest również korzystanie z newsletterów, dzięki którym na bieżąco wiedzieć będziemy o eventach, spotkaniach, otwarciach salonów, nowych kolekcjach i kuponach rabatowych do odebrania.

www.sklep.logoshop.pl





Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar