Podobnie jak sinusoida wijąca się powyżej i poniżej poziomu słyszalnego dla człowieka, nuty tworzące akordy w L’Eau Ambrée zostały umieszczone na nieoczywistych, a w niektórych przypadkach ukrytych poziomach. To, co powinno być fałszywym dźwiękiem, ukształtowano z wyjątkową subtelnością, aby stworzyć zmysłowy kontrast między harmonijną nutą serca a ponadzmysłową nutą głowy.
Tak jak starożytny relief, który zainspirował reklamę tych perfum, również ambra została odarta z pierwotnego klasycznego kontekstu i wyniesiona przez superkobiecą różę majową na piedestał nowego piękna.
Cztery eleganckie modelki pozujące w kampanii sprawiają wrażenie, jak gdyby znajdowały się w transie. Nastrój tych współczesnych posągów, podobnie jak samych perfum, można odczytać jako metafizyczne pragnienie do przekroczenia tempa i stresów współczesnego życia w dążeniu do kontemplacji i refleksji.
Składniki i procesy
L’Eau Ambrée dołącza do Prada Classic, w skład której wchodzą Amber, Amber Intense i Amber pour Homme. Starannie zestrojona równowaga świeżego cytronu i kobiecej róży majowej oraz ambry stanowi niezwykłą i w pełni nowoczesną interpretację klasycznego zapachu.
Cytron
Nuta głowy, w której dominuje ten sycylijski owoc cytrusowy, jest świeża, a jednocześnie bogata, nadając perfumom zaskakujące dostojeństwo i równowagę.
Róża majowa
Nutę serca perfum tworzy róża majowa. Kremowa, lekka, a przede wszystkim zmysłowa, jest esencją kobiecości.
Ambra
W przywołującej wspomnienia ambrowej nucie głębi kryją się paczula, wanilia i opoponaks. Ambra jest tradycyjnie interpretowana jako starożytny upajający akcent, ale L’Eau Ambrée skupia się na jej delikatnym i wyrafinowanym charakterze, uzyskując nowoczesne efekty.
Flakon i opakowanie
Ciężki szklany flakon i figlarnie umieszczony z boku korek wpisują L’Eau Ambrée w kolekcję Classic. Podstawa butelki jest czarna jak smoła, a kolor ścianek uwodzicielsko jaśnieje przez kolor szary po przezroczyste szkło – echo cieniowania stosowanego przez Pradę w kolekcjach prêt-à-porter i dodatkach. Logo Prady wytłoczono na złoto.
Czyste opakowanie przypominające safian podkreśla świeżość zapachu. Logo Prady pojawia się dwukrotnie, raz w kolorze czarnym i drugi raz na złotej lamie, jako swoiste odbicie, umieszczone zaskakująco i prowokacyjnie na metce z tkaniny.
Produkty
L’Eau Ambrée to woda perfumowana dla kobiet. Dostępna we flakonach: 80 ml, 50ml i 30ml
Cena: 440 zł, 330 zł, 240 zł.
Dostępność od 1 marca 2010
