2009-05-20

Pielęgnacja ciała

Kosmetyki wyszczuplająco - ujędrniąjące

Lista kosmetyków, dzięki którym – według producentów - zapewnimy skórze ładny i zdrowy wygląd nie ma końca. Kuszone jesteśmy na wszelkie sposoby. Obietnicą błyskawicznych efektów, gwarancją „odmłodzenia się” o całe dekady, przystępnymi cenami.

Wybór odpowiedniego kosmetyku wcale nie jest prosty. Warto pamiętać o jednej zasadzie: im bardzie sprecyzujemy oczekiwania wobec danego preparatu, tym większe będą nasze szanse na udany zakup.

Decyzjom składającym się na ostateczny wybór nie ma końca. Marka, działanie, pojemność, zapach, konsystencja, kolor – to wszystko ma znaczenie, gdy kupujemy balsam do ciała czy krem przeciw rozstępom.

Vichy liderem
Po jakie specyfiki sięgamy najczęściej?
Taką wiedzą dysponuje serwis porównujący ceny Skąpiec.pl. Odnotowuje on wybory internautów na podstawie poruszania się ich po stronie.

Ze statystyk Skąpiec.pl wynika, że w okresie styczeń – kwiecień 2009 internautki poszukiwały najczęściej kosmetyków wyszczuplająco-ujędrniąjących następujących marek:

- Vichy (22,67 proc. wskazań)
- Garnier (9,45 proc.)
- Eveline (6,55 proc.)
- Loreal (5,78 proc.)
- Nivea (3,68 proc.)
- Biotherm (3,24 proc.)


Z danych zgromadzonych przez serwis Skąpiec.pl wynika, że panie szukają przede wszystkim produktów pomagających zwalczyć pomarańczową skórkę (antycellulit – 39,92 proc.) oraz ułatwiających wyszczuplanie (25,13 proc.).

Rzadziej interesują się specyfikami, których zadaniem jest redukcja rozstępów (20,73 proc.) albo poprawienie jędrności skóry (14,22 proc.).

Poprawiamy uda i pośladki
Co chcemy skorygować? – to pytanie-klucz, które należy sobie zadać zanim ruszymy na zakupowe łowy. Brzuch i pośladki, a może uda i piersi?

Internautki korzystające ze Skąpca stawiają na zadbane uda (27,90 proc.) oraz pośladki (25,87 proc.).
Nieco mniejszą popularnością cieszą się kosmetyki pielęgnujące biodra (19,86 proc.) oraz biust (16,66 proc.). Najrzadziej poszukiwane są preparaty poprawiające wygląd brzucha (9,72 proc.).

Top 10 produktów z kategorii „Antycellulit, wyszczuplanie” w okresie 01 styczeń 2009 – 30 kwiecień 2009:

1. Eveline Slim Extreme 3D Professional - Aktywne serum do biustu - Kuracja powiększająca i modelująca biust. Wejdź tutaj

2. Mustela - podwójnie działający krem przeciw rozstępom. Wejdź tutaj

3. Eveline Slim Extreme 3D - Termoaktywne serum wyszczuplające. Wejdź tutaj

4. Nivea Body - żel antycellulitowy - Good Bye Cellulite

5. Dove - Serum ujędrniające do biustu

6. Eveline Slim Extreme 3D - Aktywne serum modelujące brzuch i pośladki

7. Vichy Lipo Metric - Wyszczuplający żel rzeźbiący sylwetkę

8. Elancyl - Krem przeciw rozstępom dla kobiet w ciąży

9. Vichy Liposyne - Wyszczuplający krem drenujący

10. Ziaja Rebuild - masło do ciała - ujędrnianie

Balsam Nivea proszę

W zakresie Balsamów do ciała przodują produkty sygnowane logo następujących firm:
- Nivea
- Gosh
- Vichy
- Garnier
- Soraya
- Dove

Fluidy, mgły oraz lotiony najwyraźniej nie podbiły serc i portfeli polskich konsumentek.
Gusta są raczej zachowawcze, dzięki czemu króluje nieśmiertelna trójka:

- balsam
- mleczko
- emulsja



Jeśli chodzi o przekrój cenowy, najchętniej sięgamy po balsamy, których cena mieści się w granicach 10-30 zł. Nieco rzadziej sięgamy po specyfiki, za które musimy zapłacić od 50 do 70 zł lub od 150 do 200 zł. Najmniejszym zainteresowaniem cieszą się produkty z najwyższej półki cenowej – powyżej 300 zł.

Top 10 produktów z kategorii „Balsamy” w okresie 01 styczeń 2009 – 30 kwiecień 2009:

1. Oceanic AA Oillan - Balsam intensywnie natłuszczający. Wejdź tutaj

2. Farmona - Tutti Frutti Melon&Arbuz - mus do ciała. Wejdź tutaj

3. Farmona - Zmysłowy mus do ciała z drobinkami złota. Wejdź tutaj

4. Alpa - Avilin - Balsam Szostakowskiego

5. Garnier Intensywnia pielęgnacja bardzo suchej skóry - regenerujące mleczko do ciała

5. La Roche-Posay Lipikar Baume - Balsam natłuszczający

6. Bielenda Beauty Milk - Jogurtowy mus do ciała

7. Ziaja - Masło do ciała waniliowe

8. Ziaja Balsam do ciała - masło kakaowe

9. Ziaja - Oliwkowy balsam do ciała

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar