Słyszysz „praca sezonowa” i co widzisz? Smażenie frytek w fast-foodzie? Kasa biletowa w kinie? A może roznoszenie ulotek? Wakacje to dla uczniów i studentów okres podejmowania prac sezonowych, umówmy się: raczej mało atrakcyjnych. Główną motywacją są pieniądze, które można przeznaczyć na przyjemności. Marka Lipton Ice Tea wzięła ten temat na tapet i postanowiła zrobić niemałe zamieszanie, oferując alternatywę, w której „pracujący” mogą równocześnie chillować i zarabiać. A to wszystko w myśl idei: dziel się słońcem na pełen etat.
- ponad połowa chciałaby pracować na świeżym powietrzu
- aż 75% chciałaby mieć możliwość łączenia pasji i pracy
- a dla 75% wartościowe byłoby pracowanie w ciekawym miejscu
- analityk temperatury wody w basenie na Teneryfie
- recenzent ścieżek rowerowych w Amsterdamie
- młodszy specjalista ds. pykania w piłeczkę w Madrycie
- tester dudnienia basu na festiwalu w Budapeszcie
- tester skinów w grze – praca zdalna