2022-07-18

DZIECIAK

Weź udział w loterii NAN 2 i wygraj jedną z 900 bransoletek marki YES

Maj i czerwiec to czas szczególnego celebrowania jednych z najważniejszych osób w życiu – świętujemy wtedy Dzień Mamy, Dziecka, Rodzicielstwa i Dzień Ojca. Te piękne chwile można wspominać znacznie dłużej dzięki loterii „NANważniejsze, że Cię mam!”. Osoby, które zakupują produkty NAN 2, 3, 4, 5 lub NANCARE mają teraz szansę otrzymać piękną pamiątkę - jedną z 900 bransoletek marki YES z wygrawerowanym imieniem Maluszka.

 

 

 

 
Jak wziąć udział? 
Aby wziąć udział w Loterii wystarczy w dniach 7 czerwca – 5 sierpnia 2022:
  • kupić 2 dowolne produkty NAN 2, 3, 4, 5 lub NANCARE oraz zachować paragon/dowód zakupu;
  • wysłać SMS na numer 4321 podając numer paragonu/dowodu zakupu oraz datę dokonania transakcji. Prawidłowa treść wiadomości powinna wyglądać następująco: NAN.NR_PARAGONU.DDMMRRRR (DD – dzień, MM – miesiąc, RRRR – rok). 
Informacja o ewentualnej wygranej przekazana zostanie bardzo szybko, już w przeciągu 30 minut, 
w postaci zwrotnego SMS. 
 
O NAN 2
Marka NAN 2 od zawsze dba o maluszki. Wspiera rodziców w dostarczaniu najmłodszym tego, co ważne dla odporności i prawidłowego rozwoju. Tworząc swoje produkty, opiera się na solidnych podstawach - prowadzonych już od 65 lat badaniach mleka mamy, które jest najlepszym pokarmem dla niemowląt. 
Marka dba także o planetę – wszystkie puszki, w które zapakowane są produkty NAN 2, w 100% nadają się do recyklingu, a ich wieczka i miarki powstały w minimum 66% z trzciny cukrowej. 
NAN 2 to także uznanie dla niesamowitego wysiłku rodziców, którzy codziennie dokładają starań, by ich dzieci mogły zdrowo rosnąć i rozwijać się. Dla dzieci NANważniejsze jest przecież to, że są przy nich najlepsi opiekunowie i przewodnicy – Mama i Tata.
 
Podmiotem odpowiedzialnym za techniczną organizację przedsięwzięcia jest Albedo Marketing Sp. z o.o. Informacje na temat Loterii udostępniane będą w reklamie telewizyjnej i w innych mediach, w tym zwłaszcza na oficjalnym profilu NAN 2 na Facebooku i Instagramie, oraz poprzez materiały promocyjne umieszczone w sklepach stacjonarnych na terenie Polski.
 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar