Polska firma produkująca ekskluzywną bieliznę po raz kolejny zagości na targach mody w Paryżu – Salon International de la Lingerie 2015.

Czy polscy przedsiębiorcy są w stanie podbić zagraniczne rynki? Czy mogą konkurować z największymi firmami? Okazuje się, że tak, a najlepszym tego przykładem jest białostocka firma Axami, która już po raz dziewiąty będzie gościć na prestiżowych targach Salon International de la Lingerie 2015.
Targi gromadzą najliczniejszą grupę producentów z branży bieliźniarskiej, sprzedawców, przedstawicieli prasy oraz wielbicieli bielizny z najwyższej półki. Firmy, które zaprezentują się na imprezie to znane na całym świecie marki, takie jak: Chantelle, Aubade, Etam, czy La Perla. Trwająca 3 dni impreza zgromadzi ponad 28 tysięcy zwiedzających, z czego blisko połowa to goście zagraniczni!
Obok nich swoją kolekcję nieprzerwanie od 2007 roku prezentuje polska firma Axami, która z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością wśród odwiedzających Salon International de la Lingerie .
Dzięki uczestniczeniu w branżowych imprezach, takich jak francuskie targi, marka Axami zyskała popularność nie tylko w całej Polsce, lecz także we Francji, Niemczech czy Włoszech, a nawet w bardziej odległych rynkach; w Azji, Ameryce Południowej, Australii czy Afryce.
Rok temu na paryskiej imprezie polska marka została doceniona między innymi za delikatne tkaniny – włoskie, szwajcarskie i francuskie koronki, unikalne i zachwycające projekty oraz różnorodność prezentowanych form.
W tegorocznej edycji targów Axami zapowiada jeszcze więcej niespodzianek. Przede wszystkim zaprezentowane zostaną nowe kolekcje, które zaskakują ciekawym połączeniem materiałów i wyrazistymi kolorami.
Axami zamierza również przykuć uwagę zwiedzających targi swoją niezwykłą kampanią reklamową- podwodną sesją zdjęciową zrealizowaną na Bali. Do tej pory żadna inna firma z tej branży nie wpadła na pomysł, by sfotografować bieliznę pod wodą!
Czy Axami powtórzy swój sukces z zeszłego roku? Wszystko na to wskazuje!