
SiNSAY dedykuje premierową kolekcję dziewczynom w wieku 15-24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Projekty powstały z myślą o dziewczynach, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu. SiNSAY chce zaskakiwać swoje klientki odważną żonglerką przeróżnych stylów, od delikatnego romantyzmu, przez luz street fashion, po rockowe szaleństwo.
Otwarcie sklepu SiNSAY w Atrium Reduta poprzedzone było wyjątkowymi działaniami na ulicach miasta. Dziewczyny SiNSAY przemierzały ulice Warszawy, informując stołeczne fashionistki o otwarciu pierwszego w mieście sklepu tej marki. Warto było je spotkać i dostać zaproszenie VIP, a tym samym super bonusy.
Już w samym sklepie można było zaprojektować i stworzyć własną torbę. Osoby, które nie odnajdują się w plastycznej pracy twórczej, mogły wziąć udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej i zabrać na pamiątkę zdjęcia z otwarcia. A wszystko to przy dźwiękach specjalnie na tę okazję przygotowanego DJ setu.
Kolejną atrakcją związaną z otwarciem sklepu były konkursy na przygotowanie stylizacji, w których uczestniczki wygrywały atrakcyjne nagrody z premierowej kolekcji Sinsay. Jako jedne z pierwszych najnowszy sklep Sinsay odwiedziły Pani Ekscelencja, Jemerced, Cajmel, Jestem Kasia, Areta. Wśród gości pojawiła się Anna Popek z córkami Oliwią i Małgosią, Julka Wróblewska i Marta Wierzbicka.
Premierowa kolekcja SiNSAY jest mocno osadzona w najnowszych trendach. Znakiem rozpoznawczym marki są T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.