.jpg)
Propozycje odzieżowe Gatta Bodywear, nowe wzory rajstop, legginsów i zakolanówek, a także premiera spotu promującego kolekcje marki na sezon jesień-zima 2012/2013 były głównymi punktami spotkania w Fashion Beauty Desing PR w Warszawie. Licznie przybyli dziennikarze i styliści mieli okazję zobaczyć światowe trendy zinterpretowane przez Gattę. Wydarzenie, które było organizowane wspólnie z marką Venezia poprowadziła Kasia Burzyńska. Wśród zaproszonych gości, oprócz mediów, pojawiły się także gwiazdy: Joanna Horodyńska, Katarzyna Żak, Anna Bosak i Anna Piszczałka – znana modelka, finalistka Top Model.
„Cieszy nas, że na spotkanie przyszło tylu dziennikarzy i stylistów, którym mogliśmy zaprezentować nasze jesienno-zimowe propozycje. Gatta wciąż jest kojarzona przede wszystkim z rajstopami i pończochami, tymczasem już od kilku sezonów regularnie proponujemy, coraz bogatsze, kolekcje odzieżowe – Gatta Bodywear. Tej jesieni pokażemy je w spocie reklamowym Gatta Fashion Now” – mówi Monika Kazimierczak, Senior Brand Manager Gatta.
„Gatta od lat cieszy się sympatią Klientów, a jak udowodniło dzisiejsze spotkanie, także sympatią dziennikarzy i stylistów. Chcieliśmy porozmawiać o tendencjach, trendach, opowiedzieć o naszych kolekcjach. Gościom zaproponowaliśmy także dodatkowe atrakcje – mogli spersonalizować produkty Gatta” – dodaje Małgorzata Barton, Szef Marketingu Gatta.
Po prezentacji kolekcji na zaproszonych gości czekało kreatywne zadanie – dziennikarze i styliści otrzymali czapki Gatta Bodywear, które z pomocą ćwieków, dżetów i tasiemek mogli personalizować. Nietypowe były również zaproszenia na spotkanie – balony w grochy nawiązujące do kampanii Gatta Fashion Now.