2007-06-23

MOTOKOBIETA

POLSKA GWIAZDA W VOLVO C30

C30 jest znakiem otwarcia firmy na potrzeby nowej grupy docelowej oraz zmieniających się oczekiwań dotychczasowych klientów. Prace nad tym modelem poprzedziły szeroko zakrojone badania opinii trendsetterów - mieszkańców wielkich miast na całym świecie. Na tej podstawie powstał samochód idealnie dopasowany do ich potrzeb – elegancki, oryginalny, o bardzo zindywidualizowanej ofercie. Hatchback Volvo skierowany jest głównie do osób, dla których auto jest nie tylko środkiem transportu, ale manifestacją własnej osobowości. Osoby te mają bardzo duże wymagania wobec siebie, własnego otoczenia i przedmiotów codziennego użytku. Są aktywne, ciekawe świata i ludzi, świadome swojego stylu i potrzeb. Cechy te uosabia Małgorzata Kożuchowska, której C30 spodobało się od pierwszego wejrzenia.

„Myślę, że każda kobieta aby dobrze się czuć, musi dobrze wyglądać. Volvo C30 na pewno na to pozwala. Jest bardzo ciekawe – klasyka i stonowana elegancja połączona z nowoczesnym designem i wygodą. Poza tym dobrze się w nim czuję, bo pasuje do mnie – został przygotowany zgodnie z moimi wskazówkami. Ma ciekawą stylistykę wnętrza, niebanalne kolory. Prowadzę bardzo intensywny tryb życia, mój samochód musi odpowiadać na moje potrzeby. Takie właśnie jest C30. Idealnie sprawdza się podczas drogi na plan filmowy, zakupy, jak również pasuje do wieczornego wyjścia na premierę. Jest elementem miejskiej przestrzeni, w której żyję”.

Marcin Klimczewski, Dyrektor Marketing & PR Volvo Auto Polska:
„Rozmawialiśmy o samochodzie z Panią Małgorzatą Kożuchowską. Dla nas jest ona idealnym przedstawicielem grupy docelowej. Jednocześnie w Polsce jest ikoną stylu, jedną z najbardziej rozpoznawanych, uznawanych i cenionych za elegancje, samoświadomość, konsekwencje w kreowaniu swojego wizerunku gwiazd. Pani Małgorzata Kożuchowska jest mieszkanką wielkiego miasta, bardzo aktywną. Przyznam, ze gdy mówiła nam o liczbie zajęć realizowanych każdego dnia, byliśmy nieco zszokowani. Doskonale wie, czego oczekuje od siebie i otaczającego świata. Jest otwarta na nowe trendy, ale wybiera z nich tylko to, co jednocześnie doskonale opisuje ją samą. Wierzymy, że jej wizerunek w pozytywny sposób wpłynie również na postrzeganie naszego samochodu”.

Fakt, że C30 został wybrany przez tak wyjątkową osobę, umacnia jego pozytywny wizerunek oraz podkreślona jego wyjątkowe przeznaczenie. Pozwala również Volvo Auto Polska poszerzyć kanał komunikacji z grupą docelową.

Najmniejszy model Volvo został bardzo dobrze przyjęty przez klientów. Według danych z salonów sprzedaży, wybierany jest głównie przez osoby, dla których samochód pełni funkcje wizerunkowe. O jego sukcesie świadczy fakt, że już na kilka miesięcy przed premierą C30 w Polsce liczba zamówień na ten model przekroczyła planowaną na początkowy okres sprzedaż. Zdobył on też duże uznanie międzynarodowe, wyrażone m.in. tytułami: najlepszego auta kompaktowego, Auto Trophy of Auto Zeitung (Niemcy); najlepszego samochodu 2007 roku w kategorii samochodów importowanych w segmencie aut klasy Compact Premium, Auto Motor und Sport (Niemcy); Złota kierownica, Bild am Sonntag (Niemcy); najlepszy design, Auto Bild Magazine (Niemcy); najpiękniejszy samochód świata, L'Automobile piů Bella del Mondo (Włochy); najlepszy samochód importowany z UE, targi motoryzacyjne SEMA, Las Vegas, (USA); Samochód dziewczyny Playboya, Playboy, (Polska).









































Źródło: Volvo

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar