Konkursy/

2009-08-07

CIEKAWOSTKI

Kawy Lavazza przewodnik

Włoski temperament karmi się paradoksami, jest pełen energii, goni za nowością i nowoczesnością. Ale jednocześnie Włochy to przywiązanie do klasycznego piękna i wielowiekowej tradycji. A jeżeli dodać do tego miłość do dobrej kuchni i wieczne poszukiwanie przyjemności, to trudno się dziwić, że włoskie potrawy, takie jak spaghetti, tiramisu, czy klasyczne espresso - zyskały prawdziwie światową sławę i status kulinarnej ikony.

O tym wszystkim postanowiła przypomnieć prawdziwa ambasadorka włoskości, najbardziej włoska z kawowych marek – Lavazza. Po tegorocznej edycji słynnego kalendarza, autorstwa Annie Leibovitz pt. „The Italian Espresso Experience”, czyli artystycznym „reportażu” ukazującym najsłynniejsze miejsca i symbole Italii, teraz przyszedł czas na www.lavazzaclub.pl. Właśnie ruszyła pierwsza polska strona marki Lavazza, czyli specjalny edukacyjno-kulinarno-estetyczno-turystyczny przewodnik.



Odwiedzając www.lavazzaclub.pl można lepiej poznać markę będącą symbolem włoskiej kuchni i stylu życia. Odkryć historię rodziny Lavazza i poznać związane z nią ciekawostki, dowiedzieć się dlaczego dzięki tej marce zbudowano szkoły w odległym Hondurasie i zobaczyć jak córka Isabelli Rossellini pije kawę na zdjęciach Annie Leibovitz, odkryć co świeżo zaparzone espresso ma wspólnego z Ferrari i wziąć udział w kawowym konkursie.

Wyprawa w poszukiwaniu własnego włoskiego stylu
Jak wiadomo, wszystkie drogi prowadzą do Rzymu, dlatego wyprawę w poszukiwaniu włoskiego stylu warto zacząć od stolicy Włoch. Odkryć Rzym antyczny nocą, a za dnia podziwiać Rzym barokowy, poznać tajemnice Watykanu i wyznać miłość na Moście Anioła, usiąść na Hiszpańskich Schodach i wrzucić monetę do Fontanny di Trevi, spróbować menu najciekawszych rzymskich restauracji, a potem poczuć smak prawdziwego nocnego Dolce Vita w jednej ze słynnych kawiarni na Via Veneto. Oczywiście przy filiżance pysznego espresso Lavazza.



Taka niezwykła dwuosobowa wycieczka do Wiecznego Miasta jest właśnie główną nagrodą w konkursie „Rzymskie Wakacje”, który Lavazza ogłosiła na swojej nowej stronie – www.lavazzaclub.pl.

Dodatkowo, wstępując do klubu i biorąc udział w konkursie będzie można wygrać kalendarze Lavazza 2009 -„The Italian Espresso Experience”, zestawy filiżanek z limitowanej kolekcji, ozdobionej motywami ze zdjęć z kalendarza, a także jeden z zegarków S.T.A.M.P.S., ze specjalnej edycji również ze zdjęciami Annie Leibovitz. Aby zawsze wiedzieć czy jeszcze jest czas na delikatne mleczne cappuccino, czy już nadeszła pora na aromatyczne, pobudzające espresso.



A co tydzień, 200 nowych członków klubu Lavazza otrzyma paczkę wybornej kawy Lavazza.

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar