2020-08-25

SPORT

Remake kultowego utworu Boba Marleya "One Love" Singiel OAKLEY® celebruje miłość do sportu

11 sierpnia 2020, w ramach tegorocznej kampanii For the Love of Sport, marka Oakley® zaprezentowała remake kultowego przeboju Boba Marleya – „One Love”. Głównym celem kampanii jest wzbudzenie nadziei i pozytywnego nastawienia w obecnych, niepewnych czasach, poprzezmiłość do sportu, którymoże nam pomóc w codziennych zmaganiach z rzeczywistością.Przerobione wersy utworu „One Love” zostały napisane wspólnie przez sportowców współpracujących z Oakley: Diamond DeShields, Ryan Sheckler, Oksana Masters, Caroline Buchanan i Ítalo Ferreira.  Reinterpretacja „One Love”, przekształca klasyczną piosenkę we współczesną historię miłosną do sportu, a oficjalny teledysk z niesamowitymi zdjęciami prezentuje jak pasja, wytrwałość i determinacja towarzyszą sportowcom każdego dnia.Do wykonania remake’u piosenki została wybrana brytyjsko-jamajska piosenkarka i autorka tekstów -  Celeste, która, poprzez swój unikalny ton głosu i wykonanie, świetnie wpisuje się w  przesłanie, które niesie ta wyjątkowa piosenka. Warto podkreślić, że Celeste zdobyła nagrodę Brit Rising Star w 2020 roku i została uznana za numer jeden w na liście BBC Music Sound of 2020 List.

 

Oakley Caroline Buchanan One Love

 

Oakley Diamond DeShields One Love

 

Oakley Italo Ferreira One Love

 

Oakley Ryan Sheckler One Love

 

 
Oakley OneLoveOakley OneLoveOakley OneLoveKampania Oakley For the Love of Sport jest hołdem dla jednej z najbardziej powszechnych pasji na całym świecie..  Podczas pisania nowej wersji utworu Boba Marleya, marka Oakley przeprowadziła wywiady z osobami, które są mocno powiązane ze sportem. Ich refleksje ujawniły jedną wspólną cechę – sport pozwala nam na przekraczanie granic i pokonywanie przeciwności losu, nawet w najtrudniejszych czasach. „Sport ma moc wywoływania silnych emocji, zarówno podczas brania w nim czynnego udziału, jak i oglądania zmagań innych sportowców” - powiedział Ben Goss, globalnego dyrektor marketingu w Oakley.  „Świat w tej chwili znajduje się w dość trudnej, nietypowej sytuacji. Dzieląc się tym, co napędza nas i naszych sportowców, czyli miłością do sportu, mamy nadzieję, że nasza kampania będzie mieć pozytywny wpływ na ludzi i choć trochę podniesie ich na duchu w tych niepewnych czasach. ”Rozpoznawalny na całym świecie utwór „One Love” autorstwa Boba Marleya był wezwaniem do jedności w 1965 roku, a jego przesłanie po 55 latach wciąż brzmi przekonywująco.  Remake marki Oakley jest częścią celebracji 75 rocznicy urodzin Marleya oraz inspiracją dla współczesnego pokolenia.  „Sport, a zwłaszcza piłka nożna, był drugą miłością mojego taty po muzyce i sprawiał mu wiele radości przez całe życie” - powiedział Ziggy Marley. „Świat naprawdę potrzebuje teraz miłości. Cieszymy się, że możemy pracować z Oakley nad tą niesamowitą interpretacją „One Love”, dzięki czemu może ona mieć znaczenie dla nowego pokolenia w czasie, gdy jest najbardziej potrzebna”.Piosenka „One Love” w wykonaniu Celeste jest dostępna w Spotify i Apple Music.
 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar