2020-04-26

WSPIERAMY AKCJE

MARKI WSPIERAJĄ WALKĘ Z COVID-19

Sytuacja które nas do siebie zbliżają i wywołują u nas uczucie empatii do drugiego człowieka, często są spowodowane wydarzeniami, które nie należą do pozytywnych. Jednak właśnie wtedy staramy się dostrzec chociaż promyk nadziei, w sytuacjach na pozór bez wyjścia. Szczególnie przydatne jest to podczas obecnej pandemii, która zawładnęła naszym codziennym życiem. Wszelkie informacje o sytuacji w kraju i na świecie czerpiemy przede wszystkim z serwisów informacyjnych. Nagłówki krzyczą do nas, o nowych osobach zakażonych, zgonach, ale również wyzdrowiałych – to daje nam nadzieje, że z czasem będzie lepiej. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez pomocy niezastąpionej służby zdrowia, która ryzykując własne zdrowie, pomaga wszystkim potrzebującym.

 

 


Służba zdrowia jak i wiele innych instytucji publicznych, czy społecznych jest teraz w trudnej sytuacji i potrzebuje wsparcia. Na szczęście wiele firm chcąc wykazać się empatią, solidarnością oraz wdzięcznością, zaoferowało bezinteresownie swoją pomoc.

Barwa
to polska firma kosmetyczna z 70-letnim doświadczeniem w produkcji przede wszystkim środków myjących, rozumie, jak niezwykle istotne jest zachowanie wysokich standardów higienicznych w dobie pandemii. Dlatego w przeciągu ostatniego miesiąca przekazała do szpitali i Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych 2000 sztuk swoich produktów tj. żele bakteriobójcze, mydła, żele pod prysznic, czy kremy do rąk.


Kolejna rodzima marka Dafi postanowiła przekazać 20% kwietniowego obrotu ze sklepu internetowego na potrzeby placówek medycznych. Dafi od zawsze chętnie wspiera przedsięwzięcia lokalne, dlatego w tym trudnym dla wszystkich okresie, oprócz wsparcia finansowego, podjęła także inne działania. Wykorzystując swoje możliwości produkcyjne, dotychczas wykonała już 2000 szt. przyłbic, które sukcesywnie przekazuje potrzebującym placówkom. Podczas akcji zainicjowanej przez ambasadora marki - Damiana Janikowskiego, firma przekazała 100 dzbanków filtrujących wodę lekarzom warszawskich szpitali. „Filtr dla seniora” to kolejna inicjatywa, której założeniem było dostarczenie dzbanków filtrujących osobom starszym, aby tym samym nie musieli wychodzić z domów i nosić ciężkich zgrzewek wody. Akcja została zadedykowana Kielczanom powyżej 65. roku życia, czyli osobom, które są w grupie największego ryzyka zakażenia koronawirusem. Przekazano podczas niej kilkaset dzbanków filtrujących wodę. Na opisanych działaniach firma nie poprzestała i rozpoczęła też wykonywanie skrzyń, mających posłużyć bezpiecznej inkubacji.

Eau Thermale Avene marka należąca do koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska wspiera szpitale wysyłając dla personelu medycznego emolienty do pielęgnacji skóry oraz produkty do higieny. Firma przekazała niezbędne w obecnym czasie specjalistyczne kremy kojące, regenerujące, barierowe do pielęgnacji i ochrony skóry wysuszonej i narażonej na podrażnienia poprzez stosowanie płynów dezynfekcyjnych. Jak również chusteczki, mydła, żele myjące, rękawiczki nitrylowe. Poprzez swoją inicjatywę firma chce okazać wsparcie medykom, a także podziękować im za pracę, która aktualnie wymaga dodatkowej odwagi
i poświęcenia.

L’Oréal Polska
należący do światowego koncernu kosmetycznego L’Oréal, w ramach programu solidarnościowego, podjął działania wspierające walkę z koronawirusem. Ich fabryki na całym świecie rozpoczęły produkcję wodno-alkoholowych żeli do sanityzacji rąk pod markami La Roche-Posay, Garnier i L’Oréal Paris. Oddział L’Oréal w Polsce przekazał bezpłatnie do tej pory szpitalom, aptekom i partnerskim sieciom handlowym ponad 700 tys. produktów. Ponadto grupa L’Oréal wprowadziła europejski program solidarnościowy, mający na celu wsparcie swoich partnerów w walce z obecną pandemią. Poza służbą zdrowia, pomoc otrzymają salony fryzjerskie, perfumerie i dostawcy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, należących do sieci dystrybucyjnej grupy. L’Oréal zobowiązał się do natychmiastowych płatności swoim dostawcom, oraz zawieszenia płatności od przedsiębiorstw, z którymi współpracuje, do czasu, gdy będą mogły wznowić swoją działalność.


Arbonne to amerykańska marka kosmetyczna, charakteryzująca wiarę w holistyczne podejście do piękna, zdrowia i dobrego samopoczucia, w którym patrzy się na człowieka całościowo, aby pomóc mu rozkwitać od wewnątrz i na zewnątrz. Dlatego też firma zdecydowała się wraz z fundacją Flourish Arbonne na inicjatywę Arbonne for Good, która opiera się o działaniach na rzecz organizacji wykonujących na co dzień szeroko zakrojoną pracę na rzecz bezdomnej młodzieży. Ta grupa młodych osób, na całym świecie, w związku z pandemią wywołaną przez wirusa COVID-19, stoi przed ogromnymi wyzwaniami w swoim codziennym życiu, nie mając jednocześnie dostępu do odpowiedniego wsparcia. Zwiększyło to ryzyko nie tylko dla ich zdrowia fizycznego, ale także samopoczucia psychicznego.


W związku z tym marka Arbonne zobowiązała się na przekazanie darowizny w wysokości 100 tys. dolarów amerykańskich na rzecz schronisk i noclegowni dla bezdomnej młodzieży w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii i Wielkiej Brytanii.




 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar