Konkursy/

2019-11-11

Nowinki

Panny sznurem za… garniturem!

Harvey Specter, James Bond, Jacob Palmer – co łączy te uwielbiane przez kobiety postacie filmowe i serialowe? Idealnie skrojony garnitur. To właśnie w tym stroju mężczyźni wyglądają tak, jakby mogli zdobyć cały świat. Nic dziwnego, że pojawienie się ich w tym sezonie także w kolekcji damskiej spotkało się z tak dobrym przyjęciem. Na jaki fason i dodatki powinniśmy postawić w sezonie jesienno-zimowym?


Trzyczęściowy komplet stroju męskiego w postaci marynarki, kamizelki oraz spodni znany jest już od początku XIX w. Od tego czasu ulegał licznym zmianom i na dobre zapisał się w świadomości jako synonim elegancji i szyku. Obecnie coraz częściej możemy go znaleźć w sklepach z kolekcjami damskimi, a w tegorocznym sezonie jesienno-zimowym zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn zapanuje prawdziwe garniturowe szaleństwo.

 

 


Pepitka, prążki i zwierzęce printy

Niemałą furorę w świecie mody zrobił w ostatnim czasie pokaz nowej kolekcji marki Tommy Hilfiger, która powstała przy współpracy z podbijającą Hollywood gwiazdą młodego pokolenia – Zendayą. Nie brakowało w niej garniturów w przeróżne desenie, sama Zendaya wybrała na tę okazję właśnie ten strój. Do łask wróciła pepitka oraz prążki, trwa także moda na zwierzęce printy, jesienią możemy więc śmiało decydować się np. na wzór imitujący skórę węża.


- Kobiety coraz chętniej sięgają po garnitury, nie tylko ze względu na szyk i wygodę. Stają się one manifestem siły i odwagi – taki strój dodaje pewności siebie, której potrzebuje przecież każda z nas. Nie musimy od razu decydować się na szalone kolory czy wzory, wystarczy że wybierzemy takie, w jakich czujemy się najlepiej. W naszych centrach garnitury damskie kupimy w cenach outletowych, o co najmniej 30% niższych niż w sklepach regularnych. Do wyboru klientek są m.in. takie marki, jak Calvin Klein, Guess, Patrizia Aryton, Solar, Taranko, Tommy Hilfiger czy United Colors of Benetton – mówi Katarzyna Czapran, Marketing Manager Designer Outlet Gdańsk.


Mężczyźni w stylu retro

Garnitury na szczęście przestały pełnić funkcję jedynie oficjalnego ubioru podczas spotkań biznesowych czy imprez rodzinnych. Mężczyźni coraz częściej zakładają je także na co dzień – oczywiście ku uciesze kobiet. Chyba każda uwielbia, gdy jej partner wygląda jak bohaterzy serialu „W garniturach”. Olbrzymi wybór materiałów, kolorów i krojów sprawia, że większość mężczyzn bardzo łatwo znajdzie swój idealny styl. Od kilku sezonów w modzie męskiej rządzą te dopasowane, ze zwężaną nogawką. Nie inaczej będzie w najbliższych miesiącach. Jeśli zależy nam na byciu w jak największym stopniu na bieżąco z obowiązującymi trendami, to należy pokusić się o zakup szarego garnituru lub kamizelki w kratę. Jest to hit tego sezonu, który idealnie wpisuje się także w modę na retro.


- Warto uzupełnić męską garderobę o kolory ziemi – brązy czy zielenie, które zawsze są szalenie modne jesienią. Mężczyźni mają do dyspozycji naprawdę sporą ofertę outletową w naszym centrum – m.in. Armani, Bytom, Digel, Vistula czy Wólczanka. Nie należy także zapominać o odpowiednio dobranym obuwiu, które jest wisienką na torcie w męskich stylizacjach. Całości może dopełnić skórzana aktówka czy rękawiczki, dostępne np. w sklepach Ochnik, Puccini czy Wittchen – dodaje Agnieszka Kuś, Marketing Manager Designer Outlet Warszawa.


Istotnym elementem jesiennych stylizacji są także dodatki. W tym roku modne będą m.in. duże, ciepłe szaliki. Kobiety powinny natomiast postawić na kapelusze. W kwestii dodatków możemy śmiało zaszaleć - tego typu elementy stroju pozwalają na bezpieczne eksperymentowanie z wizerunkiem. Jesień to dobra okazja na zabawę kolorami, nie bójmy się więc mocnych barw, które umilą szare, deszczowe wieczory.

Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar