Konkursy/

2019-10-30

WSPIERAMY AKCJE

PARFOIS STARTUJE Z 2. EDYCJĄ KAMPANII „BUTTERFLY EFFECT”

Chusta Okolicznościowa od Parfois z kolekcji Butterfly Effect, której zysk ze sprzedaży jest w 100% przekazywany na rzecz instytucji wspierających chorych na raka, powraca w drugiej edycji.

 

 



 

Portugalska marka z akcesoriami wierzy, że małe gesty mogą zmieniać świat. Mając na względzie to przesłanie oraz chcąc wesprzeć kobiety chore na raka piersi, narodziła się druga edycja tej kampanii społecznościowej.

 

Przedmiotem, który został wybrany na symbol jedności, jest chusta, wypełniona motywami wzorowanymi na motylach. Zaprojektowana w dwóch wzorach o różnym kolorze, symbolizuje ideę, wedle której wszyscy mamy moc zmieniania świata małymi gestami. Przyczyna i skutek.

 

Chusta, która została wykonana w dwóch wersjach - z polisatyny i bawełny, będzie dostępna w sprzedaży w wybranych sklepach stacjonarnych oraz online od 14 października – to miesiąc, w którym obchodzi się Światowy Dzień Raka Piersi.

 

 



 

Całość sprzedaży w Polsce będzie przekazana w 100% na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Inicjatywa ma także miejsce w czterech innych krajach: w Portugalii, we Włoszech, we Francji i w Hiszpanii.

 

Więcej informacji na temat kampanii społecznościowej można znaleźć pod adresem parfoisbutterflyeffect.com , który będzie dostępny od 10 października.

 

O PARFOIS

 

 

PARFOIS to portugalska marka mody i akcesoriów stworzona w 1994 r. przez Manuelę Medeiros. Jej marzeniem było, aby akcesoria mody stały się wyjątkowe, nieodparte i dostępne dla wszystkich kobiet. Dwadzieścia pięć lat później marka posiada około 900 sklepów w ponad 70 krajach.

 



 

UDZIAŁ:

Modelki: Marie Lowes, Johanna Defant, Bianca Fisher, Hebe Flury

Zdjęcia: Wai Lin Tse

Współpraca: Tânia Dioespirro

 


 

#parfoisbutterflyeffect
 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar