Konkursy/

2019-08-22

Kolekcje ubrań

Denimowy zawrót głowy - kolekcja Monki A/W 2019

W tegorocznej, jesiennej kolekcji Monki odkrywa oblicza dżinsu i przedstawia pomysły na zestawy z denimem w roli głównej.

 
 
 
 
Para klasycznych dżinsów od Monki to gwarantowany sposób na szybką i efektowną stylizację, a jeśli chcecie podążać za najświeższymi trendami, wystarczy przyjrzeć się najnowszej, dżinsowej kolekcji wydanej przez szwedzką markę.
 
Najważniejsze produkty to między innymi dopasowana, lecz zwiewna dżinsowa sukienka, inspirowana roboczym uniformem dżinsowa kurtka z pikowanym podszyciem, dżinsy w kontrastowych kolorach oraz musztardowe, denimowe ogrodniczki. Wszystkie elementy kolekcji są wyraziste, lecz jednocześnie łatwo je połączyć w modną stylizację.
 
Jesienna kolekcja zostanie wprowadzona do sklepów w połowie sierpnia, znajdą się w niej różnorodne rodzaje dżinsu oraz palety kolorów zwiastujące nadejście nowego sezonu. Dominować będą odcienie ciemnego beżu i musztardy, mocna zieleń i retro niebieski. Zestawienie dżinsowej kolekcji z lawendowym kardiganem, topem w kolorze kremowej bieli lub marynarką w brązową kratę pozwoli uzyskać doskonałą stylizację na co dzień – zawsze i wszędzie.
 
 
 
 
 
 
Monki to marka, która tworzy historie promujące produkty, oferuje świetne ubrania w konkurencyjnych cenach oraz pragnie szerzyć życzliwość na całym świecie i dawać młodym kobietom siłę do działania. Odzież Monki dostępna jest w ponad 120 sklepach typu concept store na18 rynkach, w tym rynkach franczyzowych. Sklep internetowy monki.com obsługuje 19 krajów europejskich, monki.tmall.com sprzedaje produkty Monki w Chinach, a w sprzedaży hurtowej możliwa jest wysyłka do krajów na całym świecie. Marka Monki powstała w 2006 r. w Szwecji jako samodzielna marka należąca do grupy H&M.
 
Paulina Janiszewska 
 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar