Konkursy/

San Francisco, Kalifornia (17.08.2018) – Fenty Beauty by Rihanna ogłasza rozpoczęcie dystrybucji w Polsce - 7 września 2018 roku - we współpracy na wyłączność z siecią perfumerii Sephora. Marka wkracza jednocześnie na rynki 10 nowych krajów i będzie od tej pory dostępna w Polsce, Turcji, Niemczech, Szwajcarii, Rumunii, Grecji, Portugalii, Czechach, Serbii i Bułgarii. 

 

 

Rihanna stworzyła swoją międzynarodową markę makijażową we współpracy z Kendo – inkubatorem nowych marek beauty, należącym do LVMH.  Premiera Fenty Beauty miała miejsce we wrześniu 2017 roku, w 17 krajach. Było to pierwsze tego typu wydarzenie. Od tej pory marka zadebiutowała we Włoszech i w Arabii Saudyjskiej. Teraz, dzięki najnowszej fali ekspansji rynku, jeszcze więcej klientów będzie miało dostęp do asortymentu Fenty Beauty – lekkich, jak powietrze formuł i odcieni stworzonych dla każdego. Marka będzie dostępna w 29 krajach, w ponad 2 000 punktach sprzedaży na całym świecie. W Polsce wszystkie produkty Fenty Beauty będą dostępne na wyłączność w Sephora.
 
FB redefiniuje zasady piękna, tworząc ultra lekkie formuły, idealne do warstwowej aplikacji i kompletną gamę odcieni, stworzonych dla każdego. Zgodnie z wyznaczonym przez Rihannę warunkiem inkluzywności, Fenty Beauty oferuje szeroką gamę produktów, dla tonacji skóry tradycyjnie uważanych za trudne do dopasowania, a także formuły odpowiednie do skóry każdego typu, z naciskiem na uniwersalne odcienie. Produkty do cery zostały opracowane specjalnie, aby wzajemnie się uzupełniały i umożliwiały każdemu stosowanie Fenty Face - autentycznej metody Rihanny dla cery o zabójczym blasku. „Fenty Face została stworzona dla kobiet o wszystkich odcieniach skóry i typach osobowości.” – mówi Rihanna – „To kluczowe kroki na początek każdego makijażu, bez względu, jaki look chcesz osiągnąć. Tu zaczyna się zabawa!”. Przetestowany na scenie, na backstage’u i w codziennym życiu sekret promiennej cery, zawarty jest w pierwszym kroku rytuału Fenty Face - lekki matujący filtr, następnie strategicznie nałożony rozświetlacz a na koniec przeciwdziałanie świeceniu się skóry przez matowienie jej na bieżąco w ciągu dnia, zawsze i wszędzie. Dla Rihanny gotowość do zdjęć to skóra, która się nie świeci.
 
Premierowy asortyment, obejmujący 114 referencji, będzie zawierał również: trwałą pomadkę w płynie - Stunna Lip Paint Longwear Fluid Lip Color w idealnie uniwersalnym odcieniu czerwieni oraz matowe pomadki z linii  Mattemoiselle Plush Matte Lipsticks, w 14 odcieniach o wysokooktanowych pigmentach, odpowiednich do każdego nastroju i tonacji skóry. Dostępne będą również trzy podwójne rozświetlacze -  Killawatt Foil Freestyle Highlighter Duos, o tej samej lekkiej i trwałej formule co wersja oryginalna, w nowej ultra odblaskowej, metalicznej odsłonie. Kolekcja premierowa będzie również obejmowała: linię Moroccan Spice Collection – paletę cieni do powiek Moroccan Spice Eyeshadow Palette – 16 bogatych w pigmenty odcieni w wersji mat i połysk, bazę pod cienie do powiek - Pro Filt’r Amplifying Eye Primer, eyeliner - Flyliner Longwear Liquid Eyeliner oraz dwa pędzle do cieni.
 
Rihanna nie tylko opracowała każdy detal wszystkich produktów Fenty Beauty, ale również osobiście wybrała dwóch prestiżowych makijażystów, którzy reprezentują markę na całym świecie. Międzynarodowy zespół tworzą Priscilla Ono i Hector Espinal.
 
Produkty marki Fenty Beauty by Rihanna będą dostępne w Polsce, na wyłączność w Sephora, od 7 września 2018 roku. 
 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar