Strona

2017-09-29

Biżuteria

Spacetrip with moie

Warszawska marka biżuterii moie już 28 września br. zaprezentuje nowe modele, będące kontynuacją poprzedniej kolekcji, podtrzymujące minimalistyczną i oryginalną stylistykę, Wśród najnowszych propozycji pojawi się również ciąg dalszy trzech linii zaprezentowanych wiosną br. wraz z otwarciem butiku moie na ul. Pięknej. Premierze produktów towarzyszy kampania, która przykuje uwagę odbiorców, zabierając ich w świat kosmosu.

 

Foto: Arkadiusz Jankowski

 

Biżuteria moie, projektantki Katarzyny Kazimierczyk to propozycja dla fanek prostoty ale zarazem nie obawiających się wyróżniania się z tłumu. Wśród najnowszych linii kolekcji znajdziemy aż 4 zestawy, z których każda odważna i zarazem pewna siebie klientka odnajdzie idealną propozycję dla siebie.

Linia moie Essentials
Moie Essentials to swoisty manifest marki, który na 23 modelach (wśród nich aż 15 nowych) prezentuje logo marki, będące główną ozdobą biżuterii. To proste formy, mocno tkwiące w obecnie lansowanych trendach. W linii znajdziemy kolczyki, nausznice, chokery, bransoletki oraz pierścionki.
 
Linia Bow On
W linii Bow On królują kokardki, które są jej motywem głównym. Propozycja dla romantycznych 
i oryginalnych kobiet posiada 5 modeli (wśród nich 3 nowe) – kolczyki, nausznicę, naszyjnik, choker oraz pierścionek.
 
Linia Shiny One
Shiny One stawia na blask w postaci wyjątkowej ozdoby – dużej, białej cyrkonii, która nada stylizacji elegancji i zmysłowości. W linii znajdują się 4 modele (wśród nich 3 nowe) – kolczyki, nausznica, choker oraz pierścionek.
 
Linia Geometric Love
Najnowsza linia Geometric Love swoją premierę ma 28 września – jej głównym motywem jest geometrycznie pogięta forma. W linii, bogatej w przeróżne kształty, znajdują się kolczyki, nausznica, bransoletka oraz choker.
 
Wszystkie produkty w kolekcjach wykonane są wyłącznie z metali szlachetnych, srebra i złota Vermeil (srebra złoconego grubą warstwą złota 2,5 µm). Biżuterię cechuje wysoka jakość wykonania, a ceny wszystkich nowych 4 linii wahają się od 140 złotych do 520 złotych.
 
Kampania promująca najnowsze propozycje nawiązuje do motywu kosmosu i zabiera klientki na planetę moie – minimalistyczną, ale również niezwykle oryginalną. Na zdjęciach pojawiła się wschodząca gwiazda modelingu Hanna Koczewska, której uroda podkreśla manifest marki moie. Zdjęcia wykonał Arkadiusz Jankowski, stylizację przygotowała Karolina Limbach, natomiast makijaż Aga Wilk. Prezentowane produkty nawiązują do stylistyki i filozofii marki, która wyznaje zasadę „im mniej, tym lepiej”. Projekty moie to propozycja dla niezależnych kobiet w każdym wieku, poszukujących prostego designu w użytkowej i kobiecej formie o wysokiej jakości.
 
Zespół odpowiedzialny za przygotowanie kampanii zdjęciowej:
 
Foto: Arkadiusz Jankowski
Model: Hanna Koczewska
Styling: Karolina Limbach
Makijaż: Aga Wilk
Asystenci: Błażej Grochulski, Maciej Michrowski

Galeria zdjęć:

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar