Konkursy/

2017-09-15

Twarz

Ruszyła kampania tołpa: oczyszczanie

Odpowiednie oczyszczanie skóry to ponad połowa sukcesu udanej pielęgnacji - pod takim hasłem ruszyła kampania marki tołpa, promująca dobre nawyki związane z oczyszczaniem skóry. Bo prawidłowe oczyszczanie skóry twarzy to taka sama ważna czynność, jak dokładne mycie zębów, czy zjedzenie pożywnego śniadania.

 

 
Sama woda nie wystarczy
 
Wiele osób sądzi, że przemycie skóry wodą załatwia sprawę.  To tak, jakby chcieć dokładnie umyć wodą tłustą patelnię. I nie ma w tym przesady. W ciągu dnia, jak również podczas snu nasza skóra wydziela łój (tzw. sebum), dodając do tego kurz, pot, zanieczyszczenia, bakterie, czy pozostałości kosmetyków tworzy się całkiem spora warstwa, którą trzeba usunąć. Oczyszczanie = demakijaż + mycie + tonizacja. To równanie, które warto zapamięta. Zawsze w takiej kolejności. Wtedy skóra Ci za to podziękuje.
 
Z badań przeprowadzonych przez markę wynika, że wciąż popełniamy wiele błędów w codziennej pielęgnacji: w łazience przeciętnej Polki znajdują się produkty niedopasowane do indywidualnych potrzeb; tonik używany jest zamiennie z płynem micelarnym; a zmywanie z twarzy kolorowych kosmetyków uważane jest za skuteczne usunięcie wszystkich zanieczyszczeń.
 
„Chcemy, aby kobiety mogły skonfrontować swoje nawyki pielęgnacyjne i poznać błędy, których warto unika. W tak prostej czynności jak oczyszczanie jest naprawdę wiele do odkrycia.” – mówi Olga Stefopulos, Manager ds. PR i komunikacji marki tołpa.
 
 
 
Nie tylko mama
 
W pierwszym etapie kampanii tołpa zaprosiła do współpracy blogerki parentingowe (m.in.: Lady Gugu, Nebule, Szczęślivą), które na swoich blogach stworzyły autorskie wpisy.
 
„Mamy to idealna grupa dla naszego projektu - kobiety, posiadające potomstwo pokazują, że brak czasu nie jest żadną wymówką w pielęgnacyjnych brakach. Prawidłowe oczyszczanie to tak naprawdę tylko trzy minuty, czyli 180 sekund w ciągu dnia, które zawsze można efektywnie zagospodarować i zadbać dobrze o siebie” - mówi Magdalena Kostyszyn,  z agencji be frank! odpowiedzialna za koordynację kampanii.
 
W ramach kampanii tołpa stworzyła także dedykowaną www  http://oczyszczanie.tolpa.pl/
 
Na tej stronie tołpa przybliża co jest związane z prawidłowym oczyszczaniem skóry twarzy. Wyjaśnia dlaczego jest tak ważne i jak je wykonywa.
 
Bonusem tej części kampanii jest akcja #nietylkomama, zachęcająca czytelniczki do dzielenia się w social media zdjęciami przedstawiającymi, w jaki sposób spędzają czas, zarezerwowany tylko dla siebie. 
 
Konkurs promowany jest za pośrednictwem spotu video z udziałem Miss Ferreiry https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=U2ygCwQZ5c8
 
Mamy to tylko początek
 
W późniejszych etapach tołpa zaplanowała współpracę z popularnymi przedstawicielami vlogosfery, realizując przy tym kolejne hasła kampanii: sama woda nie wystarczy, krem nie wchłonie się na 100% bez prawidłowego oczyszczenia, czy demakijaż=oczyszczanie? A właśnie, że nie.
 
 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar