Strona

2017-09-05

Diety

Chcesz się pozbyć cellulitu? Zwróć uwagę na to, co jesz!

Skuteczna dieta antycellulitowa to doskonałe wsparcie dla zabiegów kosmetycznych i masaży szorstką gąbką. Wystarczy konsekwentnie uwzględniać w swoim menu kilka kluczowych produktów, aby „pomarańczowa skórka” stała się dużo mniej widoczna. Nie stanie się to z dnia na dzień, ale efekt będzie zaskakujący.

 

 

Poznaj wroga, czyli skąd bierze się cellulit

Aby skutecznie walczyć z cellulitem, dobrze jest zdawać sobie sprawę, jakie są jego przyczyny. „Pomarańczowa skórka” to nieprawidłowe rozmieszczenie tkanki tłuszczowej, co wiąże się ze słabym odżywieniem i dotlenieniem tkanek. Skutkiem tego jest powstanie nieestetycznych zmian na skórze w postaci zagłębień i grudek. Cellulit może wynikać z małej ilości ruchu, niezdrowej diety, otyłości, wiązać się z zaburzeniami hormonalnymi i problemami z krążeniem, ale też mieć podłoże genetyczne.

Dieta ma wpływ na stan Twojej skóry

Kolosalny wpływ na skuteczność walki z cellulitem ma nawodnienie organizmu. Odpowiednia ilość wody (2-3 litry na dobę) oczyści organizm, przyspieszy metabolizm i pobudzi układ krążenia. Innym napojem, który stymuluje uwalnianie tłuszczów i hamuje ich wchłanianie jest zielona herbata. Aby efekt był zauważalny, warto wypijać 3-4 filiżanki aromatycznego naparu dziennie. Z „pomarańczową skórką” walczą skutecznie takie zioła, jak koper włoski, mniszek lekarski czy pokrzywa. Pomocna może być też suplementacja oparta na bezpiecznych, naturalnych produktach, o której więcej przeczytasz na stronie medicot.pl

Pamiętaj o niezwykłej sile warzyw

Mocnym orężem w walce z wrogiem będą również warzywa, z burakiem, brokułem, czarną rzepą i natką pietruszki na czele. Doskonale oczyszczą organizm, wykażą się działaniem moczopędnym i pobudzą krążenie krwi. Jedzone regularnie, poprawią stan skóry i zredukują cellulit. Cenne są również owoce, ale ich jedz nieco mniej, ze względu na sporą zawartość cukrów prostych.

Postaw na dietę śródziemnomorską

Dieta śródziemnomorska to nie tylko jeden z najzdrowszych sposobów odżywiania, ale też przykład jadłospisu pomagającego zapobiec cellulitowi. A zatem ogranicz spożycie czerwonych, tłustych mięs, w ich miejsce wprowadzając ryby i owoce morza. Jedz wszystko, co pełnoziarniste i nieprzetworzone. Całość zaś okraś zdrowymi tłuszczami, takimi jak oliwa z oliwek czy olej lniany.

I co najważniejsze: wyklucz z diety słodycze, słone przekąski, potrawy tłuste i smażone, a także alkohol i produkty typu fast-food. Unikaj gotowych mieszanek przypraw, a w ich miejsce koniecznie wprowadź kurkumę, która zmniejsza obrzęki i jest bogata w antyoksydanty.

A przede wszystkim: ruszaj się, tańcz, często wsiadaj na rower i jak najmniej czasu spędzaj w pozycji siedzącej. Te czynniki plus zdrowa dieta i odpowiednia ilość płynów to niemal stuprocentowa gwarancja sukcesu w trudnej walce z cellulitem. Swego czasu bardzo skutecznym preparatem na cellulit oraz odchudzanie był lek o nazwie zelixa, http://medicot.pl/tabletki-zelixa-sprzedam/
Agnieszka Dec

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar