2016-11-15

Dodatki

GOSHICO świętuje swoje 10-te urodziny!

GOSHICO celebruje swoje dziesiąte urodziny prezentując wyjątkową sesję , której twarzą została  aktorka Magdalena  Schejbal.  Znana z odważnych i niebanalnych stylizacji gwiazda, prezentuje różne oblicza kobiety GOSHICO. Obok niej bohaterkami kampanii zostało sześć wyjątkowych bestsellerowych modeli torebek stanowiących   kwintesencję stylu  GOSHICO  wypracowanego  przez 10 lat:

 
1.     Torebka-kubełek ze ściągaczem to model , który powstał w 2014 roku  i natychmiast stał się bestsellerem. W urodzinowej odsłonie został ozdobiony bogatym haftem w najmodniejszym stylu boho. Haft został  wykonany na czarnym filcu , a całość uzupełniają eleganckie wykończenia z naturalnej skóry. 
 
2.     Skórzana mini torebka z odpinanym łańcuchem to model, który projektantka w kwietniu tego roku stworzyła dla samej siebie a już  chwilę później stał się hitem uwielbianym przez gwiazdy i blogerki. Nie mogło zabraknąć go w kolekcji urodzinowej- tym razem w wersji ze skóry najwyższej jakości  w odcieniu wyrafinowanej, uniwersalnej szarości.
 
3.     Kufer Flowerbag powstał w 2013 roku i od tej pory cyklicznie pojawia się w kolekcjach GOSHICO , za każdym razem w innym wariancie kolorystycznym, z rożnych skór , lub  materiałów. To jeden z flagowych modeli marki, nawiązujący w swojej stylistyce do kształtu kielichu kwiatu  , którego symbol stał się rozpoznawalnym  logotypem marki. Torbę Flowerbag nosi między innymi królowa Belgii Matylda, a została ona sprezentowana przez polską parę prezydencką. W urodzinowej sesji , bestsellerowy kufer występuje w klasycznej czarnej wersji ze złotymi okuciami.
 
4.     Uniwersalna torba typu shopper miała swoją premierę w 2013, wówczas zdobiona biało-czarnym autorskim motywem i delikatnym haftem. To ukochany model gwiazd, które wystąpiły w akcji charytatywnej GOSHICO. Każdej z gwiazd dedykowany został model z niepowtarzalnym, wyjątkowym haftem. W sesji urodzinowej wzięła udział shopperka z charakterystycznymi naszywkami : oko i usta. Debiutowała dokładnie rok temu  a  dziś ten wyrazisty  trend proponuje wiele marek - GOSHICO jak zwykle miało nosa ;) 
 
5.     Minimalistyczny plecak - to jednocześnie pierwszy plecak w ofercie GOSHICO i kolejny model , który projektantka stworzyła dla siebie. Duet: plecak i mini torebeczka z kolekcji Fuutou stały się hitem tego lata. Są wykonane z wodoodpornych materiałów i łatwe w czyszczeniu, a dzięki  tym właściwościom, pastelowe dodatki możemy nosić rownież jesienią i zimą. Do najnowszej kolekcji dołączyła też miniaturowa wersja plecaka-  idealny dodatek na imprezy lub dla najmłodszej fashionistki.
 
6.     Duża, skórzana torba do ręki i na ramię - model powstał w 2014 roku. Minimalistyczna, a jednocześnie niezwykle oryginalna forma to kolejna ponadczasowa propozycja od GOSHICO. Model pojawi się w linii PREMIUM, a wykonany jest z włoskiej skóry groszkowej. Miękka w dotyku skóra nie zapada się dzięki lekkiemu wypełniaczowi. Środek torby , jak zwykle, zdobi pikowana, błyszcząca podszewka - znak rozpoznawczy GOSHICO.
 
 
 
 
 
 
 
 
O MARCE 
 
GOSHICO charakteryzuje się niezwykłą intuicją  co do nadchodzących trendów i nie boi się roli prekursora lansując odważne tendencje długo przed tym zanim pojawią się w popularnych sieciówkach.
 
Już jako wschodząca marka, GOSHICO wyznaczyło  trend na haftowane torebki inspirowane polskim folkiem, który utrzymywał się przez kilka kolejnych sezonów.
 
GOSHICO to również dbałość o detale i jakość wykończenia, które wpływają na komfort noszenia torebek . Marka stawia na bezpośredni kontakt z klientkami , które, dzięki sprawnej komunikacji mailowej mogą porozmawiać  o projektach, personalizacji i otrzymać pomoc na każdym kroku realizacji zamówienia.
 
Aktualna oferta marki to około 300 modeli produktów dostępnych na stronie www.
 
 „To co udało nam się osiągnąć to wypadkowa  pasji, pracowitości, samozaparcia, konsekwentnego dążenia do samorozwoju. 10 lat temu nikt nie uczył nas jak rozwijać markę modową. Wiele marek z którymi startowałyśmy już nie istnieje. Wierzę, że GOSHICO ma ogromny potencjał. Wchodzimy w nowy etap i  nie ograniczamy się do torebek. Chcę wrócić do projektowania biżuterii, bo właśnie tak zaczęła się historia GOSHICO: od biżuterii. Jeszcze w tym roku w naszej ofercie pojawią się porcelanowe kubki, ekologiczne świece oraz oraz eleganckie kalendarze. Nowy etap to tworzenie świata GOSHICO
 
- Małgorzata Kotlonek-Horoch, projektantka GOSHICO 
 
 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar