2016-09-30

Dodatki

Justyna Steczkowska „na wszelki wypadek” z Gatta Bye Cellulite

Najnowsza, jesienna kampania Gatty z udziałem ambasadorki marki Justyny Steczkowskiej była nie lada wyzwaniem dla jej twórców. W kampanii promowane są bowiem rajstopy Bye Cellulite, które pomagają w zwalczaniu skórki pomarańczowej, a Justyna Steczkowska należy do 15% szczęśliwych kobiet, których problem cellulitu nie dotyczy. Jednak aby czuć się pięknie, atrakcyjnie i pewnie siebie każda kobieta powinna działać profilaktycznie, dlatego Justyna Steczkowska nosi rajstopy Bye Cellulite, jak sama mówi „na wszelki wypadek”. 

Według statystyk problem cellulitu dotyczy aż 85% kobiet, bez względu na wiek i wagę. Podobne wnioski płyną z badania Gatty „Nastawienie Polek do wyglądu nóg i stóp”1. Można więc śmiało powiedzieć, że skórka pomarańczowa to choroba cywilizacyjna XXI wieku. Na szczęście istnieją skuteczne sposoby na walkę z tą dolegliwością. Jeden z nich w swojej najnowszej kampanii prezentuje marka Gatta. I robi to z wdziękiem i seksapilem Justyny Steczkowskiej. 
 
 
„Na wszelki wypadek” 
W najnowszej kampanii Gatty Justyna Steczkowska pokazana jest z zupełnie innej strony. Nie ma tu buduarowego klimatu towarzyszącego poprzednim kampaniom. Tym razem widzimy ją na ascetycznym tle, w czarnych, kryjących rajstopach Gatta Bye Cellulite, bez zbędnych ozdobników. Bo najważniejszy jest przekaz kampanii – pewna siebie kobieta ma swoje sprawdzone sposoby na piękno. 
 
Justyna Steczkowska nie bez przyczyny została ambasadorką marki Gatta – ma idealne nogi i figurę. Nie oznacza to, że nie musi o nie dbać. Każda świadoma swojej wartości kobieta musi pamiętać o sobie i dbać o swoje ciało – choćby profilaktycznie. Taki jest właśnie przekaz naszej najnowszej kampanii marki Gatta – Bye Cellulite „na wszelki wypadek” – powiedziała Anna Gołębicka, doradca zarządu ds. strategii i marketingu marki Gatta.
 
Kampania
Tegoroczna kampania Gatta – Bye Cellulite będzie oparta na dwóch wiodących mediach – radio i internet – oraz  salonach i punktach sprzedaży marki Gatta.
 
W ramach kampanii przygotowano spot reklamowy, spoty radiowe i oczywiście fotosy zdjęciowe i reklamy wizualne. Film i zdjęcia zrealizowało studio Orka. Spot wyreżyserował Maciej Kozłowski. Reklamy radiowe przygotowało Studio Cafe Ole. Za stronę kreatywną kampanii odpowiada zespół Gatta.
 
O stronę muzyczną zadbała ambasadorka marki Justyna Steczkowska. Wykorzystany w kampanii utwór „High Heels” pochodzi z płyty „Anima” Justyny Steczkowskiej. 
 
Będzie się działo
Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się przenieść kampanię z TV do internetu, który gwarantuje doskonałe dotarcie i intymniejszą konsumpcję tego medium, doskonałą dla produktów kobiecych – mówi Małgorzata Barton, odpowiedzialna za markę Gatta.
 
Spot kampanii emitowany będzie w formie pre-rolli na najpopularniejszych platformach VOD. Ponadto zaplanowana jest także kampania radiowa, w której dominującymi stacjami będą RMF FM i Radio ZET. 
 
Centrum kampanii będą salony marki Gatta, w których na klientki kupujące rajstopy Bye Cellulite będą czekały dodatkowe miłe niespodzianki. Twórcy kampanii nie zapomną też o social media.
 
Kampania startuje 3 października i potrwa przez 3 tygodnie. 
 
Więcej informacji na temat marki Gatta można znaleźć na stronie: www.gatta.pl 
 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar