Konkursy/

2016-03-11

MODA

BACSTAGE WIOSENNEJ KAMPANII MOODO

 

SPRING – SUMMER 2016

 

 
Najnowsza wiosenna kampania MOODO to ilustracja najgorętszych trendów inspirowanych dziewiczym krajobrazem Morza Śródziemnego. Wyspa Gozo, jedna z najbardziej malowniczych wysp Archipelagu Maltańskiego stanowiła niesamowitą oprawę do zaprezentowania wiosennej kolekcji, dla której granicą była tylko wyobraźnia. Zapraszamy za jej kulisy …
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sesja w egzotycznym krajobrazie, otwarta przestrzeń i moc żywiołów sprzyjały pracy w atmosferze wysokiego skupienia i profesjonalizmu. Malownicze plaże, urokliwe zakątki a zarazem surowe, zapierające dech w piersiach miejsca widokowe stanowiły bogatą scenerię uprzyjemniającą pracę całej ekipie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Miejscami idylliczny, niepowtarzalny klimat, nieokiełznana siła żywiołów i towarzyszący pracy zespołu wyspiarski spokój i luz zaowocowały powstaniem słonecznych, kampanijnych visuali marki. Z całą pewnością maltańska nazwa wyspy, która oznacza „radość” , nastrojowo wpłynęła na pozytywny wizerunek sesji, dzięki czemu cała ekipa emanowała zaangażowaniem bez którego, stworzenie nowoczesnego i kreatywnego wizerunku marki nie byłoby możliwe.
Tymczasem zapraszamy do obejrzenia zdjęć backstage, ilustrujących efekty pracy nad nowym wizerunkiem MOODO…
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MOODO to marka odzieżowa dedykowana młodym i nowoczesnym kobietom, ceniącym sobie niebanalny styl, komfort i wygodę. Projektanci MOODO tworzą kolekcje z myślą otwartych i inteligentnych kobietach, ciekawych świata, dla których moda to nie tylko wiodące trendy ale również dobra jakość i wygoda użytkowania. Tworzone przez nich projekty mają na celu uatrakcyjniać, wyróżniać i łamać stereotypy codziennego stroju. MOODO to połączenie wiodących trendów z komfortem i przystępną ceną.
 
www.moodo.pl
 
www.facebook.com/moodopl
 

Galeria zdjęć:

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar