Konkursy/

2015-01-31

Bielizna

Sukces marki AXAMI na targach w Paryżu

Polska firma produkująca ekskluzywną bieliznę po raz dziewiąty gościła na targach mody w Paryżu – Salon International de la Lingerie 2015.
 




Targi gromadzą najliczniejszą grupę producentów z branży bieliźniarskiej, sprzedawców, przedstawicieli prasy oraz wielbicieli bielizny z najwyższej półki. Firmy, które prezentują się na imprezie to znane na całym świecie marki, takie jak: Chantelle, Aubade, Etam, czy  La Perla. Trwająca 3 dni impreza zgromadziła kilkanaście tysięcy zwiedzających z całego świata. 
 
Dzięki uczestniczeniu w branżowych imprezach, takich jak francuskie targi, marka Axami zyskała popularność nie tylko w całej Polsce, lecz także we Francji, Niemczech czy Włoszech, a nawet w bardziej odległych rynkach; w Azji, Ameryce Południowej, Australii czy Afryce.
 
Jak udział w targach wspomina producent?
- To był bardzo nas pracowity czas w związku z tym , że nasze stoisko było niesamowicie popularne i tłumnie odwiedzane. Wszystkie odbyte z klientami rozmowy były dla nas przyjemnością a także szansą na nową ciekawą współpracę z firmami z innych regionów niż te, gdzie bielizna AXAMi jest już znana lubiana. Ponadto każde targi niosą za sobą wiele ciekawych opinii i sugestii, które cenimy i staramy się wykorzystywać, chcąc satysfakcjonować naszych klientów i ulepszać nasze technologii. – mówi Marta Ciesnowska z Axami. - Pomimo nieco mniejszej frekwencji wydarzenia, nasze stoisko nie zostało pominięte, niezauważone i zanotowaliśmy niesamowity ruch i zainteresowanie nim. Zarówno my jak i klienci były zauroczeni prezentacją najnowszej kolekcji jak i naszymi modelami, które można było oglądać na catwalku. Wpisaliśmy się w trendy, a może nawet je wyprzedzamy. – dodaje. 
 
Od strony projektowej targi Interfiliere są szansą na zapoznanie się z trendami i nowinkami a także wyszukanie nowych dostawców surowców do szycia bielizny.  
 
Axami przykuło uwagę zwiedzających targi swoją niezwykłą kampanią reklamową- podwodną sesją zdjęciową zrealizowaną na Bali. Do tej pory żadna inna firma z tej branży nie wpadła na pomysł, by sfotografować bieliznę pod wodą!
 


 


 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar