etnospa

Zapraszamy wszystkie dzieci do Akademii Zdrojka

28 sierpnia 2009 13:00
Uznani eksperci Instytutu Matki i Dziecka oraz Instytutu Żywności i Żywienia odpowiedzą na pytania dotyczące kształtowania zdrowych nawyków żywieniowych oraz roli wody w diecie dziecka. Czeka też wiele atrakcji – zajęcia edukacyjne, warsztaty taneczne i wokalne oraz liczne konkursy i zabawy. Imprezę poprowadzą Paulina i Maciej Kurzajewscy.

Wraz z nowym rokiem szkolnym rozpoczynamy kampanię „Mamo, tato, wolę wodę!”. Celem programu jest kształtowanie nawyku codziennego picia wody wśród rodziców i dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. 5 września br., w godzinach od 11.00 do 18.00, czekamy na rodziców wraz z pociechami na I piętrze Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Razem z Pauliną i Maciejem Kurzajewskimi, gospodarzami eventu, zainaugurujemy kampanię „Mamo, tato, wolę wodę!”.

Porady ekspertów dla rodziców
W trakcie imprezy nasi prowadzący będą rozmawiać z ekspertami Instytutu Żywności i Żywienia, Instytutu Matki i Dziecka oraz pedagogiem i psychologiem dziecięcym na temat roli wody w diecie dziecka. Specjaliści wyjaśnią rodzicom m. in. dlaczego woda jest ważna dla zdrowia ich pociech, jak zapobiegać nadwadze i otyłości wśród najmłodszych oraz jak zachęcać maluchy do picia wody. W trakcie imprezy eksperci ds. żywienia będą udzielać indywidualnych konsultacji – rozwiewać wątpliwości i odpowiadać na pytania rodziców.

Nauka i świetna zabawa dla dzieci
Dla dzieci przygotowaliśmy liczne zajęcia edukacyjne i animacje. Podczas Akademii Zdrojka, dowiedzą się one wszystkiego o roli wody w życiu człowieka, roślin i zwierząt. Towarzyszyć im będzie maskotka kampanii – sympatyczny wodny ludzik Zdrojek. Dzieci będą też mogły wziąć udział w warsztatach tanecznych „Czwarty Żywioł w High School Musical”, warsztatach wokalnych. Na wszystkich czekają również liczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Rodziców z najmłodszymi pociechami zapraszamy do odwiedzenia sklepu Smyk. Tam organizowane będą zabawy z udziałem animatora przeznaczone dla maluchów w wieku od 2 do 4 lat.

Tego dnia do Złotych Tarasów zaprosiliśmy także znanych rodziców z dziećmi i wielkich sportowców. Podzielą się z nami swoimi doświadczeniami wychowawczymi i odpowiedzą na pytania dotyczące kształtowania u dziecka zdrowych nawyków już od najmłodszych lat.

O programie „Mamo, tato, wolę wodę!”
Kampania „Mamo, tato, wolę wodę!” zostanie przeprowadzona w 40 miastach w Polsce i obejmie swym zasięgiem 110 tys. przedszkolaków i 165 tys. dzieci w wieku od 7 - 9 lat. Na specjalnych zajęciach dzieci będą mogły poznać zasady zdrowego odżywiania, dowiedzieć się więcej o właściwościach wody, jej pochodzeniu, zastosowaniu i o tym, jak ją oszczędzać. Materiały edukacyjne, które będą wykorzystane podczas zajęć, zostały opracowywane przez specjalistów (m.in. z zakresu żywienia, psychologów, pedagogów, fizyka i ekologa) i pozytywnie zaopiniowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Organizatorem programu „Mamo, tato, wolę wodę!” jest firma Żywiec Zdrój S.A. Kampanię wspiera merytorycznie Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka. Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Zdrowia, natomiast patronat medialny stacja TVP2. Akcję wspiera także sieć sklepów Smyk, a imprezę inauguracyjną - Złote Tarasy.

Share  
 

Komentarze

Nie napisano jeszcze komentarza, Twój może być pierwszy!

Dodaj komentarz

Autor:
Tytuł:
Największa platforma konkursowa - codziennie świeże konkursy, otokonkursy.pl